• 27-04-2013, 00:58:17
    #10
    Benim bildiğim sözleşme 2 taraflı yapılır... hem alıcı hem satıcıyı korumak amaçlı sözleşme yapılır.

    google burada bize para kazandırıyorsa, bizde karşılık olarak hizmet veriyoruz.

    1 temmuz 2012 çıkmış olan bir kanun var (yannış bilmiyorsam) TEK TARAFLI SÖZLEŞMELER GEÇERSİZ SAYILACAKTIR diye...
    http://ekonomi.milliyet.com.tr/1-tem...63/default.htm

    http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2012...eler-degisecek


    bankalar,sigorta şirketleri, seyehat acenteleri vs... millete hep kendi sözleşmelerini zorla dayatarak imzalatıyorlardı. (googlede bir nevi zorla kabul ettiriyor bize) ben bu sözleşmeden zarar görülebileceğini sanmıyorum. Çok çok benim hesabımı kapatırlar.

    bilmiyorum, açıkcası hukuk hakkında pek bilgim yok, bu gibi durumları hukuk bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa daha sağlıklı olur bence
  • 27-04-2013, 01:17:17
    #11
    eldorado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim sözleşme 2 taraflı yapılır... hem alıcı hem satıcıyı korumak amaçlı sözleşme yapılır.

    google burada bize para kazandırıyorsa, bizde karşılık olarak hizmet veriyoruz.

    1 temmuz 2012 çıkmış olan bir kanun var (yannış bilmiyorsam) TEK TARAFLI SÖZLEŞMELER GEÇERSİZ SAYILACAKTIR diye...
    http://ekonomi.milliyet.com.tr/1-tem...63/default.htm

    http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2012...eler-degisecek


    bankalar,sigorta şirketleri, seyehat acenteleri vs... millete hep kendi sözleşmelerini zorla dayatarak imzalatıyorlardı. (googlede bir nevi zorla kabul ettiriyor bize) ben bu sözleşmeden zarar görülebileceğini sanmıyorum. Çok çok benim hesabımı kapatırlar.

    bilmiyorum, açıkcası hukuk hakkında pek bilgim yok, bu gibi durumları hukuk bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa daha sağlıklı olur bence

    Kardeş adam kalifornia yasalarıan göre yargılanacaksınız diyor
  • 27-04-2013, 02:01:10
    #12
    hıyar yersen diyor resmen... ama el mahkum Türkiyede şöyle adam gibi bir reklam firması çıkmadı hala 4 haneli $ kazanan biri olarak tuzlayıp yiyelim bari...
  • 27-04-2013, 02:03:14
    #13
    dediğiniz yaptırım daha önceden de vardı.
  • 27-04-2013, 09:04:00
    #14
    Büyük ihtimalle haksız kazançlarda dava yerine hesap banlamaya devam edecek
  • 27-04-2013, 09:10:36
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğiniz yaptırım daha önceden de vardı.
    emin misiniz nerdne baktınız meraktan soruyorum.
  • 27-04-2013, 09:42:55
    #16
    Bu ney şimdi hiç bişey anlamadım kısaca biri açıklayabilirmi , 3 -5 kuruş kazanıyoruz onun içinde davalık olmıyalım
  • 27-04-2013, 09:52:28
    #17
    Misafir
    Yani diyorki başkası beni sen nasıl sitelerde reklamları mı yayınlıyorsun ilgisiz alakasız içeriksiz ***** gereksiz çöp vs google den parasını alma hakkı ile birlikte mahkemeye verirse bende seni veririm diyor yani olmaz da başıma böle bişi gelirse ben eşşegemi saglama alim diyor ha böyle birşey olmaz ise banlar gecerim diyor benim anladıgım bu.
  • 27-04-2013, 10:05:44
    #18
    Bence bu sözleşmenin Türkiyede geçerliliği olmaz en fazla hesap banlanır heralde.

    Adamlar bizim ülkemizden para kazanıp bizim kanunlarımıza göre vergi ödemiyorsa kendi ülkelerinin kanunlarına göre bize tazminat ödetememeleri gerek. Tabi bunu hukukçular daha iyi bilir benimki sadece bir düşünce.