Bence bu sözleşmenin Türkiyede geçerliliği olmaz en fazla hesap banlanır heralde.

Adamlar bizim ülkemizden para kazanıp bizim kanunlarımıza göre vergi ödemiyorsa kendi ülkelerinin kanunlarına göre bize tazminat ödetememeleri gerek. Tabi bunu hukukçular daha iyi bilir benimki sadece bir düşünce.