Benim bildiğim sözleşme 2 taraflı yapılır... hem alıcı hem satıcıyı korumak amaçlı sözleşme yapılır.

google burada bize para kazandırıyorsa, bizde karşılık olarak hizmet veriyoruz.

1 temmuz 2012 çıkmış olan bir kanun var (yannış bilmiyorsam) TEK TARAFLI SÖZLEŞMELER GEÇERSİZ SAYILACAKTIR diye...
http://ekonomi.milliyet.com.tr/1-tem...63/default.htm

http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2012...eler-degisecek


bankalar,sigorta şirketleri, seyehat acenteleri vs... millete hep kendi sözleşmelerini zorla dayatarak imzalatıyorlardı. (googlede bir nevi zorla kabul ettiriyor bize) ben bu sözleşmeden zarar görülebileceğini sanmıyorum. Çok çok benim hesabımı kapatırlar.

bilmiyorum, açıkcası hukuk hakkında pek bilgim yok, bu gibi durumları hukuk bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa daha sağlıklı olur bence