• 18-04-2013, 02:02:30
    #1
    vBulletin.com yetkilileri vBulletin-5 sürümünde istedikleri hazı alamadırlar lakin vBulletin-3 tüm kullanıcılarının gözdesi oldu ve halende en ideal sürüm olarak kullanılmakta, en son geçen yıl (2012) sonu 3.8.7 Patch Level 3 sürümünü güncellediler ve bu yılda vBulletin-3.8.8 çıktı, iyide oldu.

    Şuan Alpha aşamasında ve indirilmeye müsade edilmiyor.

    Sürüm güncelleyecek kullanıcılara tavsiyem, en az 3 ay süre bekleyip kararlı 3.8.8 sürümü indirmeleridir.

    Saygılar,
  • 18-04-2013, 02:08:37
    #2
    Ücretli mi olacak bu sürüm örnegin 3.8.7 kullanıcıyım 3.8.8 e geçmek için ücret ödemem gerekecek mi
  • 18-04-2013, 02:26:03
    #3
    kaptan_75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli mi olacak bu sürüm örnegin 3.8.7 kullanıcıyım 3.8.8 e geçmek için ücret ödemem gerekecek mi
    Lisansı yakın zamanda aldıysanız gerek yok, yani bazı lisanslar 4.0.8 sürümü indiriyor ama 3 sürümü olarak 3.8.6 sürümüne kadar indirebiliyor, 3.8.7 indiremiyor, vBulletin sisteminin yontma yollarından birisi...

    Saygılar,
  • 18-04-2013, 02:31:38
    #4
    Bekleyip göreceğiz bakalım. İnşallah soymazlar bu sefer.
  • 19-04-2013, 20:27:32
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne gibi farklı özellikleri var acaba ?
  • 20-04-2013, 01:08:23
    #6
    dexterous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi farklı özellikleri var acaba ?
    vBulletin 3.8.8 sürümüyle ilgili bütün bilgiler burada yer alıyor.
  • 20-04-2013, 01:18:51
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Her zaman, "3.8.x" candır demişimdir. Sonunda sesimi duydular.
  • 20-04-2013, 01:35:38
    #8
    Sevindirici bir haber 3.8.x gerçekten tutulan ve ilgi gören bir seri oldu
  • 20-04-2013, 01:37:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevindirici bir haber 3.8.x gerçekten tutulan ve ilgi gören bir seri oldu
    vBulletin yerinde olsaydım, güncel web teknolojisine ve blog popülaritesine ayak uydurmak adına böylesine bir serinin üzerine gitmekten hiç vazgeçmezdim.
    7 yıllık vBulletin kullanıcısıyım ki 4.x, 5.x gibi sürümleri hiç beğenmedim ve bu konuda da yalnız değilim