Sheftally adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevindirici bir haber 3.8.x gerçekten tutulan ve ilgi gören bir seri oldu
vBulletin yerinde olsaydım, güncel web teknolojisine ve blog popülaritesine ayak uydurmak adına böylesine bir serinin üzerine gitmekten hiç vazgeçmezdim.
7 yıllık vBulletin kullanıcısıyım ki 4.x, 5.x gibi sürümleri hiç beğenmedim ve bu konuda da yalnız değilim