• 27-02-2013, 00:59:38
    #1


    Deniz Gezmişin THKO Davası Savunması'ndan:

    Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa onlar da bizleriz,Türkiye'nin bağımsızlığından başka bir şey istemedim. Bundan dolayı da ölümden korkmuyoruz.Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum

    Biz 50 sene evvel Kurtuluş Savaşı vermiş bir ülkenin çocukları olarak Kurtuluş Savaşı'nın gerçek tahlilini yapmaya her zaman için muktediriz. Biz yine çok iyi biliriz ki Türkiye Kurtuluş Savaşı'nı yapmak için Samsun'a çıkanlara İstanbul örfi idaresince ve mahkemelerince idam cezası verilmiştir. Ve yine bilmekteyiz ki, Osmanlı İmparatorluğu yüzlerce generalinden ancak birkaç tanesi Kurtuluş Savaşı'na iştirak etmiştir. Ve yine bilmekteyiz ki Kurtuluş Savaşı yapıldığı sırada İstanbul'da bulunanlar bunları yapanlara eşkıya demiştir.



    1950 tarihinde Amerikan emperyalizmi iktidara geldi. Demokrat iktidar 27 Mayıs 1960'da tarihe gömüldü. Demokrat Parti gitti, bunun gitmesiyle tellaklar değişmedi. 27 Mayıs'ı kastetmiyorum, bundan sonrasını kastediyorum. Hamam aynı fakat bu defa da tellaklar değişti. Amerika bu dönemde imdada yetişip İnönü'yü düşürdü, Demirel'i iktidara getirdi.



    Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa onlar da bizleriz



    Öğrenci hareketlerine gelince, Türkiye'de öğrenci olayları 50-60 senedir eksik olmamıştır. Sultan Hamit'in Tıbbiye talebelerini Sarayburnu'ndan denize attığı tarihten itibaren öğrenci hareketleri Türkiye'de devam edegelmiştir. İkinci Dünya Savaşı sırasında faşizme hayır diyen gençler ilerici gençlerdi. Ve 28 Nisan 1960 tarihinde özgürlük savaşı veren gençlerdir. Amerikan emperyalizmi tarafından İnönü hükümetten düşürüldüğünde protesto gösterisi yapan gençler ilerici gençlerdir. Anayasa'ya Bağlılık Mitingi'ni de bizler yaptık. O günün mitinginde iktidarın kiralık adamlarından ve polisinden dayak yiyen de gene bizlerdik.





    1968 senesine gelince, üniversiteler öğrenciler tarafından işgal edildi. İşgalleri gayet meşru idi ve kürsü ağaları dahi bu işgallerin haklılığını hiçbir zaman inkar edemedi. Aynı yılın Temmuz ayında Amerikan Filosu'na karşı gösteri yapanlardan Vedat Demircioğlu polis tarafından hunharca öldürüldü. İktidarın kiralık kuvvetleri ve polisi hunharca devrimcilerin üzerine saldırdı. 20'ye yakın devrimci öldürüldü. Bunların hiçbirinin katili bulunamadı. Polis karakolları işkencehane haline getirildi. Hiçbir savcı buna karşı çıkmadı. Fikir özgürlüğünü ve Anayasa'yı paravan yapanlar "önceden Atatürkçü geçinirken O'nun fikir ve şahsiyetini de küçük görmeye başladılar, sadece Mustafa Kemal tarafını beğeniyorlardı." suçlamasını kesin olarak reddediyorum ve asla kabul etmiyorum. Diğer yurtseverler de bunu kabul etmez.



    Gerçekler örtülmek isteniyor. Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa onlar da bizleriz. Onun İstiklal-i tam prensibini, ve onun istiklal-i tam Türkiye idealini yalnızca biz devam ettiriyoruz.



    Anayasa'yı en fazla savunan bizleriz



    İdddia makamı bizim vermekte olduğumuz Bağımsızlık Savaşı'na karşıdır. Türkiye Cumhuriyeti Anayasası'na karşı, reformlara karşı ve bu nedenle bizim Anayasa'yı ilgaya teşebbüs ettiğimizi ileri sürmektedir. Çünkü Süleyman Demirel hâlâ ortada gezmektedir. Kudreti yetiyorsa Süleyman Demirel hakkında aynı şekilde dava açsın, onlar 36 milyonluk ülkenin bütün yükünü 20 gencin üzerine yıkmaya alışmışlardır.



    Amerika sizin döneminizde ülkeye girdi ve hiçbiriniz sesinizi çıkarmadınız







    Ve meydanlarda bunlara karşı bizler dövüşmek zorunda kaldık, bizler kurşunlandık. Ve sonunda idam isteğiyle buraya getirildik



    Bizim düşmanımız

    Amerikan emperyalizmi ve yerli işbirlikçileridir





    Türkiye'nin bağımsızlığından başka hiçbir şey istemedik ve hayatımızı bu yola koyduk. Varlığımızı Türkiye halkına armağan ettik. Bunun aksini iddia edenler vatan hainidir. 12 Mart Muhtırası muvaffak olmasaydı bizi itham eden makam onları da aynı şekilde itham ederdi. Buna da kanaatim tamdır. 12 Mart Muhtırası Anayasa'nın uygulanmadığını iddia etmektedir ve parlamentoyu açıkça suçlamaktadır.



    .



    Bizim düşmanlarımız Amerikan emperyalizmi ve onun yerli işbirlikçileridir. Yani emperyalizm ile işbirliği yapan patronlar, feodal mütagallibe yani bezirgânlar, tefeciler. Toprak ağaları ve diğer işbirlikçileri ve bizim bütün eylemlerimiz bu hedefe yönelmiş bulunmaktadır. Bunun dışında başka bir hedefimiz yoktur.





    Türkiye'nin bağımsızlğından başka bir şey istemedim. Ve bu sebeple Amerikan emperyalizmine ve işbirlikçilerine karşı mücadele verdik. Bundan dolayı da ölümden korkmuyoruz. Onu ancak işbirlikçiler düşünsün. Ve ancak onlar kendi canının telaşına düşsün. Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armğan etmekten onur duyuyorum. Bu bağımsızlık düşüncesini mezara kadar götüreceğiz



    Alıntıdır bir blogdan...
  • 27-02-2013, 01:06:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yazıp yazmamak arasında kaldım ama bu yazının içeriğindeki
    Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa onlar da bizleriz bu cümleyi
    anlıyamıyorum illaki atatürkçü olmak atatürk düşünce ve ilkelerine saygı duyup bunları korumak için Deniz gezmişçi veya sosyalist(komünist) düşünce savunucusu olmak mı gerekiyor ?
  • 27-02-2013, 01:12:17
    #3
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazıp yazmamak arasında kaldım ama bu yazının içeriğindeki
    Mustafa Kemal'e gerçekten sahip çıkanlar varsa onlar da bizleriz bu cümleyi
    anlıyamıyorum illaki atatürkçü olmak atatürk düşünce ve ilkelerine saygı duyup bunları korumak için Deniz gezmişçi veya sosyalist(komünist) düşünce savunucusu olmak mı gerekiyor ?
    haklısınız benimde koministlikle alakam yoktur doğru işleri yapan kişi bir başkasıda olsa onu savunmak ona buna şuna sana bana düşerdiye açtım zati konuyu
  • 27-02-2013, 01:16:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız benimde koministlikle alakam yoktur doğru işleri yapan kişi bir başkasıda olsa onu savunmak ona buna şuna sana bana düşerdiye açtım zati konuyu
    Haklısınız hocam yazdıklarımda yanlış anlaşılmasın sağ veya sol görüşü savunup/kötülemek amacıyla yazmıyorum deniz gezmişin'in yaptıklarından dolayı saygım vardır bu vatan için iyi birşeyler yapan herkese olduğu gibi. Ama şu sağ-sol çatışmasından haz etmiyorum bu ülkeye bir çok şey kaybettirdiği için
  • 27-02-2013, 01:20:56
    #5
    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız hocam yazdıklarımda yanlış anlaşılmasın sağ veya sol görüşü savunup/kötülemek amacıyla yazmıyorum deniz gezmişin'in yaptıklarından dolayı saygım vardır bu vatan için iyi birşeyler yapan herkese olduğu gibi. Ama şu sağ-sol çatışmasından haz etmiyorum bu ülkeye bir çok şey kaybettirdiği için
    vatanının miletinini gerçekden seven herkezi taktir ederim ben sağ-sol davasına hiç karışmam doğru yolda gideni desteklerimki sizin mesajınızdada zati siyasetlik bişi yok hocam
  • 27-02-2013, 01:21:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
  • 27-02-2013, 04:49:05
    #7
    ben burada yazacak bir şey bulamıyorum gerçekten bu adam için ne yazılabilir ki . idam masasında bile "yaşasın tam bağımsız türkiye" diyen bir kişi için ne diye bilirim ki .. İyiki Doğdun Deniz Geçmiş

    Twitterdan bazı tweetlerim ve başkalarının tweetleri ;

    Alıntı
    #DenizGezmiş66Yaşında , Unutmadık unutmayacağız ! Senin gibileri varken bu ülkede bütün baştaki ş****sizlere inat tutunacağız !
    Onu, idam sehpasında bile "yaşasın tam bağımsız Türkiye" diye bağırdığı için astılar. İyikiDoğdun DenizGezmiş #DenizGezmiş66Yaşında
    Doğum gününü hatırlamamız gereken insan Tayyip değil Deniz GEZMİŞTİR ! İyi ki doğdun DENİZ GEZMİŞ..#DenizGezmiş66Yaşında
    " Vatan, onu parsel parsel satanların değil; uğrunda darağacına gidenlerin vatanıdır. " #DenizGezmiş66Yaşında
    "101 tane ABD üssü olan bir ülkede, vatan hainliği ile suçlanmamız gülünçtür! Siz bu suçla kendinizi yargılayın." #DenizGezmiş66Yaşında
    Bana Pişman Olduğunu Söyle ve İdamdan Kurtul dediler.Bende Onlara "Onurlu Öleceğimi" Söyledim.. DENİZ GEZMİŞ #DenizGezmiş66Yaşında
    bu ülkede bebek katiline sayın diye hitap edilirken o'yaşasın tam bağımsız türkiye'diyerek idam edildi adalet bu işte #denizgezmiş66yaşında
    Yeterki sen ve senin gibiler olsun bu ülkede biz kimseye yar etmeyiz bu vatanımızı ! Yakındır indirecez alayını ..
  • 27-02-2013, 05:20:45
    #8
    27 şubat 1947 Deniz Gezmiş doğdu.27 şubat 1972 Deniz Gezmiş'in idamı mecliste onaylandı.27 şubat 2011 Erbakan öldü.#DenizGezmiş66Yaşında
  • 27-02-2013, 06:08:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    çok yakındır bu konuya birinin girip ''o öyle degil böyleydi '' , ''iyiki idam edilmiş'' diyen.

    isterse ateist olsun , isterse aşırı dinci olsun vatanını gerçekten seven ve ona hizmet etmek isteyen insanlara saygım ve sevgim sonsuzdur.

    Deniz Gezmiş'te vatanını gerçekten seven bir insandı , vatanı için kendi canını hiçe saydı.
    Aramızda 3-5 hain ve kanı bozuk olsada hepimiz Mustafa Kemal'in ve imkansızlıklar içinde bu ülkeyi koruyan şehitlerin torunlarıyız.

    İnşallah bu değerlerimizi çok geç olmadan ülke olarak hatırlarız.