çok yakındır bu konuya birinin girip ''o öyle degil böyleydi '' , ''iyiki idam edilmiş'' diyen.
isterse ateist olsun , isterse aşırı dinci olsun vatanını gerçekten seven ve ona hizmet etmek isteyen insanlara saygım ve sevgim sonsuzdur.
Deniz Gezmiş'te vatanını gerçekten seven bir insandı , vatanı için kendi canını hiçe saydı.
Aramızda 3-5 hain ve kanı bozuk olsada hepimiz Mustafa Kemal'in ve imkansızlıklar içinde bu ülkeyi koruyan şehitlerin torunlarıyız.
İnşallah bu değerlerimizi çok geç olmadan ülke olarak hatırlarız.