ben burada yazacak bir şey bulamıyorum gerçekten bu adam için ne yazılabilir ki . idam masasında bile "yaşasın tam bağımsız türkiye" diyen bir kişi için ne diye bilirim ki .. İyiki Doğdun Deniz Geçmiş
Twitterdan bazı tweetlerim ve başkalarının tweetleri ;
Alıntı
#DenizGezmiş66Yaşında , Unutmadık unutmayacağız ! Senin gibileri varken bu ülkede bütün baştaki ş****sizlere inat tutunacağız !
Onu, idam sehpasında bile "yaşasın tam bağımsız Türkiye" diye bağırdığı için astılar. İyikiDoğdun DenizGezmiş #DenizGezmiş66Yaşında
Doğum gününü hatırlamamız gereken insan Tayyip değil Deniz GEZMİŞTİR ! İyi ki doğdun DENİZ GEZMİŞ..#DenizGezmiş66Yaşında
" Vatan, onu parsel parsel satanların değil; uğrunda darağacına gidenlerin vatanıdır. " #DenizGezmiş66Yaşında
"101 tane ABD üssü olan bir ülkede, vatan hainliği ile suçlanmamız gülünçtür! Siz bu suçla kendinizi yargılayın." #DenizGezmiş66Yaşında
Bana Pişman Olduğunu Söyle ve İdamdan Kurtul dediler.Bende Onlara "Onurlu Öleceğimi" Söyledim.. DENİZ GEZMİŞ #DenizGezmiş66Yaşında
bu ülkede bebek katiline sayın diye hitap edilirken o'yaşasın tam bağımsız türkiye'diyerek idam edildi adalet bu işte #denizgezmiş66yaşında
Yeterki sen ve senin gibiler olsun bu ülkede biz kimseye yar etmeyiz bu vatanımızı ! Yakındır indirecez alayını ..