• 04-03-2013, 22:55:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Konu aylardır güncel değil , ne amaçla hortlatıyorsunuz..
  • 04-03-2013, 23:11:57
    #2
    Orjinal olmayan bir yazılımı satıyorsun doğru mu anladım?
  • 04-03-2013, 23:18:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yasak böyle satışlar ve hakları yok.
  • 05-03-2013, 01:48:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Konuda yanlış yerde , içinde metin2 geçen herşey bu bölüme niye açılıyor.
  • 14-05-2013, 19:54:28
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tema için ödeme yapıldı dosyalar alındı.
  • 16-05-2013, 21:13:53
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önce Türkçe'de ki yazım kurallarını öğrenin. Daha sonrasında ise emek hırsızlığı nedir onu araştırın, başkasının yazılımı üzerinden başkasının teması üzerinden para kazanmak ticaret değil sahtekarlıktır.

    Konu report edilmiştir.


    Alıntı
    https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1066915243

    Konunun altında Kocaman Konu sahibi değilim yazıyor ne hakla beni itham etmeye çalışırsın ? Haddini bil.

    Konu aylar önce kapanmış olması gerekiyordu Hortlatan sensin zaten
    Özel mesajına cevabımı burdan veriyorum. Bu konuyu açan üyelik senin üyeliğin, konunun tüm içeriğinden tüm materyallerinden sen sorumlusun ve sorumlu tutulursun. Başkası adına konu açmak zaten bildiğime göre yasak(emin değilim) açtığın her konu sana aittir.,


    Ek olarak konu zaten güncel durumda ve kategorinin ilk sayfasındaydı.
    Yaptığın 1 satışta bile emek hırsızlığı yapmış oluyorsun, güncel olup olmaması birşeyi değiştirmez.
  • 16-05-2013, 21:25:24
    #7
    serhatesmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce Türkçe'de ki yazım kurallarını öğrenin. Daha sonrasında ise emek hırsızlığı nedir onu araştırın, başkasının yazılımı üzerinden başkasının teması üzerinden para kazanmak ticaret değil sahtekarlıktır.

    Konu report edilmiştir.




    Özel mesajına cevabımı burdan veriyorum. Bu konuyu açan üyelik senin üyeliğin, konunun tüm içeriğinden tüm materyallerinden sen sorumlusun ve sorumlu tutulursun. Başkası adına konu açmak zaten bildiğime göre yasak(emin değilim) açtığın her konu sana aittir.,


    Ek olarak konu zaten güncel durumda ve kategorinin ilk sayfasındaydı.
    Yaptığın 1 satışta bile emek hırsızlığı yapmış oluyorsun, güncel olup olmaması birşeyi değiştirmez.
    Aynı fikirdeyim forum kuralları gereğince zaten yaptığınız yanlış.
  • 16-05-2013, 21:38:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Wrz yada başkasına ait tasarım satmıyorsanız neden konuyu editleme gereği duydunuz sarucan adlı kişi siz kimsiniz avukatmı
  • 16-05-2013, 21:49:32
    #9
    Moderator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wrz yada başkasına ait tasarım satmıyorsanız neden konuyu editleme gereği duydunuz sarucan adlı kişi siz kimsiniz avukatmı
    Ne fark eder acaba ? yanlış bir bilgimi vermişim ?