Önce Türkçe'de ki yazım kurallarını öğrenin. Daha sonrasında ise emek hırsızlığı nedir onu araştırın, başkasının yazılımı üzerinden başkasının teması üzerinden para kazanmak ticaret değil sahtekarlıktır.

Konu report edilmiştir.


Alıntı
https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1066915243

Konunun altında Kocaman Konu sahibi değilim yazıyor ne hakla beni itham etmeye çalışırsın ? Haddini bil.

Konu aylar önce kapanmış olması gerekiyordu Hortlatan sensin zaten
Özel mesajına cevabımı burdan veriyorum. Bu konuyu açan üyelik senin üyeliğin, konunun tüm içeriğinden tüm materyallerinden sen sorumlusun ve sorumlu tutulursun. Başkası adına konu açmak zaten bildiğime göre yasak(emin değilim) açtığın her konu sana aittir.,


Ek olarak konu zaten güncel durumda ve kategorinin ilk sayfasındaydı.
Yaptığın 1 satışta bile emek hırsızlığı yapmış oluyorsun, güncel olup olmaması birşeyi değiştirmez.