• 02-02-2013, 08:52:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    1 sene cezam vardı denetimli çıktım ve yeni tahliye oldum .aman diyim ceza evi çekilmiyor hele paran gelmiyorsa arayanın soranın yoksa dahada beter bir durum.burayı tekrar görmek güzel herkese hayırlı forumlar.
  • 02-02-2013, 09:18:59
    #2
    geçmiş olsun Allah tekrarını yaşatmasın.
  • 02-02-2013, 09:36:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun Allah tekrarını yaşatmasın.
    amin hocam
  • 02-02-2013, 10:06:55
    #4
    geçmiş olsun özgürlüğünün kısıtlanması kadar berbat birşey olabilirmi ya aman hocam ne yaptıysan tekrar yapma zaten anlamışsındır içerisini tekrar geçmiş olsun
  • 02-02-2013, 10:17:18
    #5
    geçmiş olsun üstad
  • 02-02-2013, 10:23:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Allah kimsenin başına vermesin boyle seyleri. Gecmis olsun hocam
  • 02-02-2013, 10:50:22
    #7
    Gecmis olsun hocam
    Allah kimseye yasatmasin
  • 02-02-2013, 11:48:50
    #8
    Ne kadar zor olsada yaşamak, çok güzel duygudur özgür olmak geçmiş olsun kardeş inş bidaha düşmezsin
  • 02-02-2013, 11:57:26
    #9
    geçmiş olsun