1 sene cezam vardı denetimli çıktım ve yeni tahliye oldum .aman diyim ceza evi çekilmiyor hele paran gelmiyorsa arayanın soranın yoksa dahada beter bir durum.burayı tekrar görmek güzel herkese hayırlı forumlar.
geçmiş olsun özgürlüğünün kısıtlanması kadar berbat birşey olabilirmi ya aman hocam ne yaptıysan tekrar yapma zaten anlamışsındır içerisini tekrar geçmiş olsun