Konu
Cezaevinden yeni tahliye oldum herkese hayırlı forumlar
02-02-2013, 11:48:50
#8
41Yazılım
Ne kadar zor olsada yaşamak, çok güzel duygudur özgür olmak
geçmiş olsun kardeş inş bidaha düşmezsin