1 sene cezam vardı denetimli çıktım ve yeni tahliye oldum .aman diyim ceza evi çekilmiyor hele paran gelmiyorsa arayanın soranın yoksa dahada beter bir durum.burayı tekrar görmek güzel herkese hayırlı forumlar.