Satış: Xenon Far - Ampul ve Korna Satısı
40
●2.502
- 24-01-2013, 15:41:34Üyeliği durduruldusesini duymadan korna almam. Açık konuşayım. video vs ile destekleyecekseniz olabilir.
- 24-01-2013, 16:21:01vıdeoda anlaya bıleceksenız sesını cekerım neden olmasınbossdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

orj phılıp marka xenon tek devresı 265 h4 olursa 285 olarak degısıyor arkadasımLejyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fabrıkadan kendı adımıza autofama olarak cıkarttırdık xenon urunlerını
1 yıl garantısı mevcuttur beyınlerın
H7/ H1/ H3
85 TL
H4 120TL
he dıye bılırsınız cok pahalı dıye urun kalıtesı de onemlı arkadaslar kendı arabama taktım 1,5 sene once hala calısıyor ve hıcbır arıza ısıgı patlama soz konusu olmadı
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:21:01 -->-> Daha önceki mesaj 16:07:28 --
autofama dır kendı fırmamızın urunlerıne kendı markamızı yazdırdık ozellkleBy_MehmeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artı sız kac k ampul ıstıyorsunuz belırtırsenız sevınırım ona gore yardımcı olurum - 24-01-2013, 17:17:23var arkadasim fiyati 65 tljustic3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 boruludur
polis kornasida mevcuttur fakat 2 cesidi varsimdihost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birisi 40 tl hoparlorlu
digeri orj polis araclarina verdigimiz 125 tl dir - 24-01-2013, 17:30:54Açık söyleyeyim düzgün bir konu yapıp her ürününüzü videolarla resimlerle destekleyip piyasada olan fiyatın altında bir fiyatla satış yapacak olursanız emin olun bütün araba sahipleri bir kez dahi bile olsa konunuza girer bir hareketlilik sağlamış olursunuz bence az önce belirttiğim şartlarda düzgün bir konu olursa ben dahi arabama bir şeyler alabilirim.
