arkadaslar yurtdısından dun ıtıbarı ıle xenon far - ampul ve korna cesıtlerı getırdık satısını gercekletırsem alan olurmu ona gore satıs konusu acıcam degerlı bılgılerınızı paylasırsanız sevınırım