bossdesigner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sesini duymadan korna almam. Açık konuşayım. video vs ile destekleyecekseniz olabilir.
vıdeoda anlaya bıleceksenız sesını cekerım neden olmasın

Lejyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xenon fiyatı nedir orjinal xenon mu ?
orj phılıp marka xenon tek devresı 265 h4 olursa 285 olarak degısıyor arkadasım

fabrıkadan kendı adımıza autofama olarak cıkarttırdık xenon urunlerını

1 yıl garantısı mevcuttur beyınlerın

H7/ H1/ H3
85 TL

H4 120TL

he dıye bılırsınız cok pahalı dıye urun kalıtesı de onemlı arkadaslar kendı arabama taktım 1,5 sene once hala calısıyor ve hıcbır arıza ısıgı patlama soz konusu olmadı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:21:01 -->-> Daha önceki mesaj 16:07:28 --

By_MehmeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xneon modelı nedır kac k ampul?
autofama dır kendı fırmamızın urunlerıne kendı markamızı yazdırdık ozellkle

artı sız kac k ampul ıstıyorsunuz belırtırsenız sevınırım ona gore yardımcı olurum