ödeme yapılacaktır arkadaşa. Ama sadece istanbul içi yüzyüze olması şarttır.
Alış: istanbul içi pasaport kaydı
14
●657
- 18-01-2013, 10:57:45Üyeliği durdurulduHocam Zor bulursunuz. Forumda ki Arkadaşların Çogu Ticaretten Anladıkları için Genelde Kendileri Telefon veya Tablet pc Getirip PAsaportlarına işletip Satıyorlar. veya Akrablarına hediye ediyorlar.ayyas05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bir ihtimal Çıkabilir.
Eğer ki Benim Yaptığım işlemden isterseniz imzamdaki konumu inceleyebilirsiniz. - 18-01-2013, 11:14:28dennishan arkadaşıma bu konuda güvenebilirsiniz garantili kayıt yapıyor kendisi..dennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2013, 11:34:30eger yasal yapılacaksa buıs zaten 100 tl harc parası odeyecek kı bunu zaten kayıt yapan kısıler pasport ucretı harıc talep edıyorDoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanı kayıt ıcın 50 tl ıse bulursanız boyle bır kısı ben kafadan 5 tane alırım
- 18-01-2013, 11:46:26Üyeliği durdurulduDostum senin konunu yakından takip ediyorum fakat ben bir daha gerisini düşünmek istemiyorum atıyorum düşerse garantisini veriyorum demişsiniz ama 1 sene sonra düşerse ben size ulaşmak istemiyorum. ben kayıt ettirip arkama rahatca yaslanmak istiyorumdennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Dostum extradan 50DonVito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç bi bir anlam ifade etmedi sende
az düşünmeni tavsiye ediyorum. yani pasaport harcının 100
olduğunu bilmeyen kalmadı. diğer arkadaş ( doktorcan) ne güzel de anlamış bak
)
yanı kayıt ıcın 50 tl ıse bulursanız boyle bır kısı ben kafadan 5 tane alırım
)