• 17-01-2013, 10:19:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Yurt dışından gelen iphone 5 için istanbulda yaptırabileceğimiz pasaport kaydı arıyorum. extradan 50 ödeme yapılacaktır arkadaşa. Ama sadece istanbul içi yüzyüze olması şarttır.
  • 18-01-2013, 10:12:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar yokmu şimdi yurt dışından gelmiş bir arkadaş ?
  • 18-01-2013, 10:57:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ayyas05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yokmu şimdi yurt dışından gelmiş bir arkadaş ?
    Hocam Zor bulursunuz. Forumda ki Arkadaşların Çogu Ticaretten Anladıkları için Genelde Kendileri Telefon veya Tablet pc Getirip PAsaportlarına işletip Satıyorlar. veya Akrablarına hediye ediyorlar.

    Ama bir ihtimal Çıkabilir.

    Eğer ki Benim Yaptığım işlemden isterseniz imzamdaki konumu inceleyebilirsiniz.
  • 18-01-2013, 11:14:28
    #4
    dennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Zor bulursunuz. Forumda ki Arkadaşların Çogu Ticaretten Anladıkları için Genelde Kendileri Telefon veya Tablet pc Getirip PAsaportlarına işletip Satıyorlar. veya Akrablarına hediye ediyorlar.

    Ama bir ihtimal Çıkabilir.

    Eğer ki Benim Yaptığım işlemden isterseniz imzamdaki konumu inceleyebilirsiniz.
    dennishan arkadaşıma bu konuda güvenebilirsiniz garantili kayıt yapıyor kendisi..
  • 18-01-2013, 11:16:54
    #5
    estradan 50 tl odeme yapıcam derken arkadasım pasaport ıstenılen fıyat artı 50 tl mı

    yoksa sadece kayıt ıcın verıcegın 50 tl mı
  • 18-01-2013, 11:29:47
    #6
    Pasaport için 50 verecek sanırım diğer ücretler kendine ait
  • 18-01-2013, 11:34:30
    #7
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasaport için 50 verecek sanırım diğer ücretler kendine ait
    eger yasal yapılacaksa buıs zaten 100 tl harc parası odeyecek kı bunu zaten kayıt yapan kısıler pasport ucretı harıc talep edıyor yanı kayıt ıcın 50 tl ıse bulursanız boyle bır kısı ben kafadan 5 tane alırım
  • 18-01-2013, 11:44:31
    #8
    ben daha yeni geldim rusyadan ama nasıl kayıt edilecek onu bilmiyorum eğer detaylı bilgin varsa pm at yardımcı olmaya calısayım denizlideyim
  • 18-01-2013, 11:46:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    dennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Zor bulursunuz. Forumda ki Arkadaşların Çogu Ticaretten Anladıkları için Genelde Kendileri Telefon veya Tablet pc Getirip PAsaportlarına işletip Satıyorlar. veya Akrablarına hediye ediyorlar.

    Ama bir ihtimal Çıkabilir.

    Eğer ki Benim Yaptığım işlemden isterseniz imzamdaki konumu inceleyebilirsiniz.
    Dostum senin konunu yakından takip ediyorum fakat ben bir daha gerisini düşünmek istemiyorum atıyorum düşerse garantisini veriyorum demişsiniz ama 1 sene sonra düşerse ben size ulaşmak istemiyorum. ben kayıt ettirip arkama rahatca yaslanmak istiyorum

    DonVito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eger yasal yapılacaksa buıs zaten 100 tl harc parası odeyecek kı bunu zaten kayıt yapan kısıler pasport ucretı harıc talep edıyor yanı kayıt ıcın 50 tl ıse bulursanız boyle bır kısı ben kafadan 5 tane alırım
    Dostum extradan 50 hiç bi bir anlam ifade etmedi sende az düşünmeni tavsiye ediyorum. yani pasaport harcının 100 olduğunu bilmeyen kalmadı. diğer arkadaş ( doktorcan) ne güzel de anlamış bak )