dennishan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Zor bulursunuz. Forumda ki Arkadaşların Çogu Ticaretten Anladıkları için Genelde Kendileri Telefon veya Tablet pc Getirip PAsaportlarına işletip Satıyorlar. veya Akrablarına hediye ediyorlar.

Ama bir ihtimal Çıkabilir.

Eğer ki Benim Yaptığım işlemden isterseniz imzamdaki konumu inceleyebilirsiniz.
Dostum senin konunu yakından takip ediyorum fakat ben bir daha gerisini düşünmek istemiyorum atıyorum düşerse garantisini veriyorum demişsiniz ama 1 sene sonra düşerse ben size ulaşmak istemiyorum. ben kayıt ettirip arkama rahatca yaslanmak istiyorum

DonVito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eger yasal yapılacaksa buıs zaten 100 tl harc parası odeyecek kı bunu zaten kayıt yapan kısıler pasport ucretı harıc talep edıyor yanı kayıt ıcın 50 tl ıse bulursanız boyle bır kısı ben kafadan 5 tane alırım
Dostum extradan 50 hiç bi bir anlam ifade etmedi sende az düşünmeni tavsiye ediyorum. yani pasaport harcının 100 olduğunu bilmeyen kalmadı. diğer arkadaş ( doktorcan) ne güzel de anlamış bak )