Konu
Alış
istanbul içi pasaport kaydı
18-01-2013, 11:16:54
#5
DonVito
estradan 50 tl odeme yapıcam derken arkadasım pasaport ıstenılen fıyat artı 50 tl mı
yoksa sadece kayıt ıcın verıcegın 50 tl mı