• 16-01-2013, 22:45:52
    #37
    Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursaspor'un birinci golü NET OFSAYT

    Semih'e verilmeyen Penaltı, Verilmeyen Bariz GOL

    EEEE Fenerbahçe Oynamıyor di mi?

    maçı izlemedim aykut bu takımın başında kaldığı sürecede izlemicem

    bu görüntüye ofsayt verilmedimi ???
  • 16-01-2013, 22:46:38
    #38
    O değilde bu Krasiç 'i hiç sevmedim.
  • 16-01-2013, 22:48:47
    #39
    Üyeliği durduruldu
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maçı izlemedim aykut bu takımın başında kaldığı sürecede izlemicem

    bu görüntüye ofsayt verilmedimi ???
    verilmedi gol oldu.
  • 16-01-2013, 22:52:15
    #40
    Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verilmedi gol oldu.
    o vuruş direk kaleye gittiyse ofsayt olmazda ofsttaki adamlara çarpıp girdiyse veya onlardan biri kontrol edip gol attıysa bariz ofsayt hakemin duruş yeride fotoda belli oluyor tamda çizgide duruyor bunu görmemesi için kör olması lazım bu kadar bariz hatalar fenerbahçe düşmanlığını gösterir ama ne olursa olsun amellerine ulaşamıyor bunlar 2-3 alıyor fener yinede kapak olsun bu skor o ofsaytı vermiyen hakeme
  • 16-01-2013, 22:54:04
    #41
    Üyeliği durduruldu
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o vuruş direk kaleye gittiyse ofsayt olmazda ofsttaki adamlara çarpıp girdiyse veya onlardan biri kontrol edip gol attıysa bariz ofsayt hakemin duruş yeride fotoda belli oluyor tamda çizgide duruyor bunu görmemesi için kör olması lazım bu kadar bariz hatalar fenerbahçe düşmanlığını gösterir ama ne olursa olsun amellerine ulaşamıyor bunlar 2-3 alıyor fener yinede kapak olsun bu skor o ofsaytı vermiyen hakeme

    zaten vurdular direğe çarptı ve top geldi bariz net ofsayt ama vermedi ) olsun sonuç itibari ile 2-3 aldık herşeye rağmen!
  • 16-01-2013, 23:23:36
    #43
    Skor : 2 - 1 Bursa Taraftarı ;
    Şike Yapsana Şike Yapsana Aziz
    Yıldırım Şike Yapsana

    Skor 2 - 3 Bursa Taraftarı ;
    Yönetim İstifa


    Yorum sizin (: (:
  • 17-01-2013, 00:17:53
    #44
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde bu Krasiç 'i hiç sevmedim.
    Krasic bu maçta oynamadı ki hiç görmedim ben