o vuruş direk kaleye gittiyse ofsayt olmazda ofsttaki adamlara çarpıp girdiyse veya onlardan biri kontrol edip gol attıysa bariz ofsayt hakemin duruş yeride fotoda belli oluyor tamda çizgide duruyor bunu görmemesi için kör olması lazım bu kadar bariz hatalar fenerbahçe düşmanlığını gösterir ama ne olursa olsun amellerine ulaşamıyor bunlar 2-3 alıyor fener yinede kapak olsun bu skor o ofsaytı vermiyen hakeme