Fear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bursaspor'un birinci golü NET OFSAYT

Semih'e verilmeyen Penaltı, Verilmeyen Bariz GOL

EEEE Fenerbahçe Oynamıyor di mi?

maçı izlemedim aykut bu takımın başında kaldığı sürecede izlemicem

bu görüntüye ofsayt verilmedimi ???