• 09-01-2013, 11:20:18
    #1
    Merhaba arkadaslar bir sitem var yurt dışında ıngilizce aylik 9K $ adenşe geliri var ortalama geçen ay maliye ye takıldı banka hesablarim incelendi bu gelirin firma adına gelir olarak kaydedilmesini isteniyor.zaten bankadan ve googleden kesinti görüyorum birde maliye ayağı olması çok kötü olacak benim için bunun bir yolu yordamı var mi acaba? Başına böyle birşey gelen webmaster arkadas varmi.
  • 09-01-2013, 11:21:50
    #2
    hesabını emekli birisinin uzerine kaydet
  • 09-01-2013, 11:29:07
    #3
    burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabını emekli birisinin uzerine kaydet
    Hocam hesaba para girdiği için 3 ay içinde incelemeye alınıyor daha önce babam üzerinde idi
  • 09-01-2013, 11:32:26
    #4
    4-5 hesaba böl dicemde aylık 15bin tl az degil bolsende takılır
  • 09-01-2013, 11:33:38
    #5
    Ya vergiyi google vermesi gerekmiyor mu? Bizden niye istiyorlar
  • 09-01-2013, 12:18:11
    #6
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4-5 hesaba böl dicemde aylık 15bin tl az degil bolsende takılır
    Hocam daha önce farklı isim soy isim şehirden 5 adet adenşe kodu koymuştum. 5ay idare etmişti şimdi onuda fark ettiler. Farklı yollar arıyorum
  • 09-01-2013, 12:24:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Evini işyeri olarak göster ufak tefek vergilerin olacaktır ama en azından faturalar ile dengelersin.
  • 09-01-2013, 12:32:06
    #8
    eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evini işyeri olarak göster ufak tefek vergilerin olacaktır ama en azından faturalar ile dengelersin.
    en mantıklısı bu, eğer vergisiz bi yol bulamazsan şahıs şirketi kur evini homoffice yap.. ev faturaların gelir giderlerin ödediğin vergiyi amorti eder.. en fazla 50-100 bilemedim 150 tl ödersin fazladan(faturaların düştükten sonra)..
  • 09-01-2013, 12:37:32
    #9
    eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evini işyeri olarak göster ufak tefek vergilerin olacaktır ama en azından faturalar ile dengelersin.
    Hocam suan aklında şirket kurmak ve diğer projem için çalışan grafiker ve yazılımci ları şirkette göstermek ve masrafları yüksek göstermeyi düşünüyorüm. Cunki bu sitem dışında türkçe mobil ödeme aldığım 15k üzeri geliri olan başka bir sitem daha var

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:37:32 -->-> Daha önceki mesaj 12:32:25 --

    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en mantıklısı bu, eğer vergisiz bi yol bulamazsan şahıs şirketi kur evini homoffice yap.. ev faturaların gelir giderlerin ödediğin vergiyi amorti eder.. en fazla 50-100 bilemedim 150 tl ödersin fazladan(faturaların düştükten sonra)..
    Hocam evi home ofis göstermek için belli kurallar var bina üzerine vs işe vergi veriyorsun ve evde başka kişiler anne baba vs varsa yada babanın üzerine işe ev odanın kirasını ödüyorsun ve faturanın evdeki oda sayısının birim tutarinı yanı 4 oda lı bir eve 100 tl lik fatura geliyorsa bunun sadece 25 tl sini göstere biliyorsunuz. Bu yöntem benim için bir cozum malesef olamaz