Evini işyeri olarak göster ufak tefek vergilerin olacaktır ama en azından faturalar ile dengelersin.
Hocam suan aklında şirket kurmak ve diğer projem için çalışan grafiker ve yazılımci ları şirkette göstermek ve masrafları yüksek göstermeyi düşünüyorüm. Cunki bu sitem dışında türkçe mobil ödeme aldığım 15k üzeri geliri olan başka bir sitem daha var
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:37:32 -->-> Daha önceki mesaj 12:32:25 --
en mantıklısı bu, eğer vergisiz bi yol bulamazsan şahıs şirketi kur evini homoffice yap.. ev faturaların gelir giderlerin ödediğin vergiyi amorti eder.. en fazla 50-100 bilemedim 150 tl ödersin fazladan(faturaların düştükten sonra)..
Hocam evi home ofis göstermek için belli kurallar var bina üzerine vs işe vergi veriyorsun ve evde başka kişiler anne baba vs varsa yada babanın üzerine işe ev odanın kirasını ödüyorsun ve faturanın evdeki oda sayısının birim tutarinı yanı 4 oda lı bir eve 100 tl lik fatura geliyorsa bunun sadece 25 tl sini göstere biliyorsunuz. Bu yöntem benim için bir cozum malesef olamaz