eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evini işyeri olarak göster ufak tefek vergilerin olacaktır ama en azından faturalar ile dengelersin.
en mantıklısı bu, eğer vergisiz bi yol bulamazsan şahıs şirketi kur evini homoffice yap.. ev faturaların gelir giderlerin ödediğin vergiyi amorti eder.. en fazla 50-100 bilemedim 150 tl ödersin fazladan(faturaların düştükten sonra)..