Msn & skype ile anlaştımı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn & skype ile anlaştımı ?
2
●
92
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Msn & skype ile anlaştımı ?
21-12-2012, 20:49:26
#1
barano
selam arkadaşlar hem skype hemde Msn kullanıyorum.
2 si aynı zamanda açıkken Meşgule alınca msnden skype'dada mesgule atıyor. ?
Nasıl çözebilirim bu olayı başka arkadaşlarlardada oluyormu ?
21-12-2012, 20:51:42
#2
jRMix
Hiç Denemedim Ama MSN Bazı Firmalar İle Anlaşıyordu. Anlaşmış Olabilir.
21-12-2012, 21:02:28
#3
barano
jRMix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiç Denemedim Ama MSN Bazı Firmalar İle Anlaşıyordu. Anlaşmış Olabilir.
msndede skypedada oturum açında uyguna alıyom msnde skypedada uygun oluyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler