• 21-12-2012, 20:49:26
    #1
    selam arkadaşlar hem skype hemde Msn kullanıyorum.
    2 si aynı zamanda açıkken Meşgule alınca msnden skype'dada mesgule atıyor. ?
    Nasıl çözebilirim bu olayı başka arkadaşlarlardada oluyormu ?
  • 21-12-2012, 20:51:42
    #2
    Hiç Denemedim Ama MSN Bazı Firmalar İle Anlaşıyordu. Anlaşmış Olabilir.
  • 21-12-2012, 21:02:28
    #3
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç Denemedim Ama MSN Bazı Firmalar İle Anlaşıyordu. Anlaşmış Olabilir.

    msndede skypedada oturum açında uyguna alıyom msnde skypedada uygun oluyor.