jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç Denemedim Ama MSN Bazı Firmalar İle Anlaşıyordu. Anlaşmış Olabilir.

msndede skypedada oturum açında uyguna alıyom msnde skypedada uygun oluyor.