selam arkadaşlar hem skype hemde Msn kullanıyorum.
2 si aynı zamanda açıkken Meşgule alınca msnden skype'dada mesgule atıyor. ?
Nasıl çözebilirim bu olayı başka arkadaşlarlardada oluyormu ?