Arkadaşlar başlıktaki gibi bankaya annemi yolladım parayı yatırması için.
Ama geldiğinde açıklama kısmı yoktu gibi bişiler söylüyo.Verilen kodu yazmamış yani.Ne yapabilirim?Yardımcı Olabilir misiniz?
Annem İHS Havale Kodunu Yazmamış !!!
7
●589
- 10-10-2012, 19:13:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Telefon edin ihs ye İsim soyisimden hallederler probleminizi.fcrfcr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-10-2012, 19:49:10Teşekürler arkadaşım deniyorum hemen.Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle