• 10-10-2012, 19:12:32
    #1
    Arkadaşlar başlıktaki gibi bankaya annemi yolladım parayı yatırması için.
    Ama geldiğinde açıklama kısmı yoktu gibi bişiler söylüyo.Verilen kodu yazmamış yani.Ne yapabilirim?Yardımcı Olabilir misiniz?
  • 10-10-2012, 19:13:55
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fcrfcr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar başlıktaki gibi bankaya annemi yolladım parayı yatırması için.
    Ama geldiğinde açıklama kısmı yoktu gibi bişiler söylüyo.Verilen kodu yazmamış yani.Ne yapabilirim?Yardımcı Olabilir misiniz?
    Telefon edin ihs ye İsim soyisimden hallederler probleminizi.
  • 10-10-2012, 19:49:10
    #3
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon edin ihs ye İsim soyisimden hallederler probleminizi.
    Teşekürler arkadaşım deniyorum hemen.
  • 10-10-2012, 20:04:07
    #4
    Ticket veya telefon ile ulaşırsanız yardımcı olurlar..
  • 11-10-2012, 12:21:26
    #5
    Tamamdır urkuduşlur tavsiyenize uydum onaylandı teşekkürler
  • 11-10-2012, 12:22:17
    #6
    fcrfcr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    urkuduşlur
    hayırlı olsun
  • 11-10-2012, 12:22:53
    #7
    F klavye olunca...
  • 11-10-2012, 12:27:43
    #8
    olsun iyidi hic gulmiyecegim kadar guldum bugun.. sagol hocam en azincan icdensin yapmacik degil--