Arkadaşlar başlıktaki gibi bankaya annemi yolladım parayı yatırması için.
Ama geldiğinde açıklama kısmı yoktu gibi bişiler söylüyo.Verilen kodu yazmamış yani.Ne yapabilirim?Yardımcı Olabilir misiniz?