fcrfcr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar başlıktaki gibi bankaya annemi yolladım parayı yatırması için.
Ama geldiğinde açıklama kısmı yoktu gibi bişiler söylüyo.Verilen kodu yazmamış yani.Ne yapabilirim?Yardımcı Olabilir misiniz?
Telefon edin ihs ye İsim soyisimden hallederler probleminizi.