• 22-09-2005, 20:41:32
    #1
    www.eskiforum.com

    R10.net'i bır kac gun once kesfettım ıyıkı kesfetmısım

    yorumlarınızı beklıyorum yenı actıgım sıte ıcın

    pozıtıf ve negatıf tesekkurler

    bır de su kımler onlıne kısmı cok yavas acılıyor ne yapabılırım acaba
  • 23-09-2005, 03:59:55
    #2
    Misafir
    forumun neyine yorum yapcaz ya hazir site nihayetinde
  • 23-09-2005, 04:19:57
    #3
    Misafir
    acaip mükemmel dehşet. pes yani bu kadar güzel olur. Google reklamlarına bittim, senmi hazırladın?
  • 23-09-2005, 04:24:14
    #4
    Misafir
    Alıntı
    Bu sayfayı görme yetkiniz yok
    Verdiğiniz kimlik bilgilerini kullanarak bu dizin ya da sayfayı görme izniniz olmayabilir.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Bu dizin veya sayfayı görüntüleyebilmeniz gerektiğine inanıyorsanız, lütfen varsa pagead2.googlesyndication.com giriş sayfasında listelenen herhangi bir e-posta adresi veya telefon numarasını kullanarak Web sitesine başvurmayı deneyin.
    Gümmed olmuş.
  • 23-09-2005, 14:25:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ya sonucta bi forum yane ortalıkta iş yapmayan o kadar cok forum varki ne diyim forum çöplüğü oldu internet...
  • 23-09-2005, 14:29:09
    #6
    Açılışta bir sorun var galiba, ilk açtığımda sadece logo göründü, yeniledim kitap yurdu reklamları bir daha bir daha derken sonunda foruma ulaştım, birçare bul ona.
  • 23-09-2005, 19:44:51
    #7
    Power adlı üyeden alıntı:
    acaip mükemmel dehşet. pes yani bu kadar güzel olur. Google reklamlarına bittim, senmi hazırladın?
    arama mı yoksa gorunmeyen mı

    gorunmeyen ıcın adsense ıle yazısıyorum 6 maıl ettı toplam problem varmış ban falan degıl bakalım işte

    metatag lar ekledım ana sayfayı onlarmı kasıyor acaba
  • 24-09-2005, 12:36:44
    #8
    Misafir
    eksiforum.com'a girerken yanlışlıkla "eski" yazılıp giren ziyaretçiler yeter ..
  • 24-09-2005, 12:50:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    webbil adlı üyeden alıntı:
    eksiforum.com'a girerken yanlışlıkla "eski" yazılıp giren ziyaretçiler yeter ..
    eksiforuma giren varmıki bence sbu forum en çok senin işine yarayacak
    (alınma yav espirik)