webbil adlı üyeden alıntı:
eksiforum.com'a girerken yanlışlıkla "eski" yazılıp giren ziyaretçiler yeter ..
eksiforuma giren varmıki bence sbu forum en çok senin işine yarayacak
(alınma yav espirik)