www.eskiforum.com

R10.net'i bır kac gun once kesfettım ıyıkı kesfetmısım

yorumlarınızı beklıyorum yenı actıgım sıte ıcın

pozıtıf ve negatıf tesekkurler

bır de su kımler onlıne kısmı cok yavas acılıyor ne yapabılırım acaba