Konu
yorumlarınızı beklıyorum eskiforum
22-09-2005, 20:41:32
#1
desperrado
www.eskiforum.com
R10.net'i bır kac gun once kesfettım ıyıkı kesfetmısım
yorumlarınızı beklıyorum yenı actıgım sıte ıcın
pozıtıf ve negatıf tesekkurler
bır de su kımler onlıne kısmı cok yavas acılıyor ne yapabılırım acaba