• 19-10-2007, 13:03:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar Windows 2003 Ent. bir vps e merak mail server kurmamız gerekli fakat başaramadık bu konuda bize yardımcı olabilirmisiniz, anlatabilirmisiniz.Teşekkür Ederim.
  • 19-10-2007, 17:15:13
    #2
    . .
  • 25-10-2007, 06:07:08
    #3
    Merak Mail Server servisini kullanırken dikkat ediniz. Bazen bozularak sunucuda aşırı hat ve trafik kullanım sorununa neden oluyor.
  • 08-12-2009, 19:49:47
    #4
    Merak Mail bir zamanlar virüs yuvası haline getiriyordu bizim sunucuları..
  • 25-01-2010, 00:05:58
    #5
    merak mail eski versiyonunu kurcaksan eger (8.03 ) webmaili kullanma sakın derım ben. cunkı webmailindekı bı acık nedenıyle dırek administrator sıfrenı ele gecırebılıyorlar
  • 25-01-2010, 00:16:07
    #6
    Misafir
    Senkronet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak mail eski versiyonunu kurcaksan eger (8.03 ) webmaili kullanma sakın derım ben. cunkı webmailindekı bı acık nedenıyle dırek administrator sıfrenı ele gecırebılıyorlar
    konu tarihine baktınızmı
  • 23-05-2010, 11:44:11
    #7
    Merak mailin webmail hack sorunu çok öncelerden giderildi. Fazla ram kullanımı ve sunucu kasma gibi bir şey merak mailden kaynaklanmıyor. Merak maili crack ile kullanan kullanıcılar içerisindeki açıkla başkalarına SPAM mail server hizmeti vermiş oluyor. Kaynakların artması o kullanıcıların sizin serverinizden yüksek miktarda mail çıkışı yapmasından kaynaklanmaktadır.