Konu
Merak Mail Server Kurulumunu Anlatabilecek Varmı ?
25-01-2010, 00:16:07
#6
Şahin DAĞ
Misafir
Senkronet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merak mail eski versiyonunu kurcaksan eger (8.03 ) webmaili kullanma sakın derım ben. cunkı webmailindekı bı acık nedenıyle dırek administrator sıfrenı ele gecırebılıyorlar
konu tarihine baktınızmı