Tek masaüstü kullanıcısı tek hesap masaüstü profil oluşturur.
Ortak masaüstü rdp erişimi olmaz. Windows 10 yerine windows server kurun localdomain yaratarak istediginiz kadar hesap açınız.
[Ücretli Yardım ] Windows 10 Remote Desktop Çoklu Giriş
22
●674
- 17-05-2024, 17:38:54Amacım ortak masaüstü değil hocam her kullanıcı kendi masaüstüne erişebilsin isteğim budurAaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2024, 17:39:46Dediğim gibi az önce postlarımı ilettim..bayrambayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2024, 17:40:19Karslı hemşerim ben her kullanıcı kendi masaüstüne erişim sağlasın istiyorum 3 kullanıcı açtım mesela her biri kendi kullanıcısına erişebilsinWooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2024, 18:08:08Üyeliği durdurulduHocam bu windows 11 alti versiyonlar icin sanirim..TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2024, 18:10:24Windows server da da aynıdır işlem sıralamaları,tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kötü denetm masasına girip "kullanıcı" "kullanıcılar" diye aratın ve ekleme yapın.
Hiç bilmiyorsanız aşağıdaki linke göz atın
https://support.microsoft.com/tr-tr/...20takip%20edin. - 18-05-2024, 10:07:57herkes başka cevap vermiş

Sorununuzun çözümü şu hocam,
öncelikle windows 10da kullanıcıları açın.
Daha sonraz uzakmasaüstü seçenğini aktifleştirin.
Diğer bilgisayarlardan bağlanınca 2. kişiye izin vermez bu windows 10'un kronik sorunu.
Bu sorunu RDPWRAP ile çözüyoruz, bir nevi windows10'un ayarlarını çoklu kullanıcıya açıyor.
RDPWARP'ı araştıp yaparsanız sorununuz düzelecektir. Yapamazsanız bana yazabilirsiniz. Anydesk ile hallederim. - 18-05-2024, 14:27:15@bayrambayram; https://help.matrix42.com/020_ESM/80...0to%20Disabled.
buradaki işlemleri denediniz mi hocam?





