• 17-05-2024, 17:36:28
    #10
    Tek masaüstü kullanıcısı tek hesap masaüstü profil oluşturur.
    Ortak masaüstü rdp erişimi olmaz. Windows 10 yerine windows server kurun localdomain yaratarak istediginiz kadar hesap açınız.
  • 17-05-2024, 17:38:54
    #11
    AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek masaüstü kullanıcısı tek hesap masaüstü profil oluşturur.
    Ortak masaüstü rdp erişimi olmaz. Windows 10 yerine windows server kurun localdomain yaratarak istediginiz kadar hesap açınız.
    Amacım ortak masaüstü değil hocam her kullanıcı kendi masaüstüne erişebilsin isteğim budur
  • 17-05-2024, 17:39:46
    #12
    bayrambayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacım ortak masaüstü değil hocam her kullanıcı kendi masaüstüne erişebilsin isteğim budur
    Dediğim gibi az önce postlarımı ilettim..
  • 17-05-2024, 17:40:19
    #13
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı local domain kullanıcıları tanımlayın hocam.
    aynı kullanıcı ile 1 oturum açılır.

    aynanda 2 kisi görsün istiyorsan anydesk tarzı programlar ile çözüm bulabilirsin...
    Karslı hemşerim ben her kullanıcı kendi masaüstüne erişim sağlasın istiyorum 3 kullanıcı açtım mesela her biri kendi kullanıcısına erişebilsin
  • 17-05-2024, 17:58:22
    #14
    Merhabalar,
    Sizin için en kolay yolu ile yardımcı olmaya çalıştık.
    İlk işleminiz "BAŞLAR Menüsü" simgesine sağ tuş ile tıklamak ve "Computer Management / Bilgisayar yönetimi" ne tıklamak ve ardımdan tüm işlemler resimlere bakarak yapabilirsiniz.





  • 17-05-2024, 18:08:08
    #15
    Üyeliği durduruldu
    TekLanDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Sizin için en kolay yolu ile yardımcı olmaya çalıştık.
    İlk işleminiz "BAŞLAR Menüsü" simgesine sağ tuş ile tıklamak ve "Computer Management / Bilgisayar yönetimi" ne tıklamak ve ardımdan tüm işlemler resimlere bakarak yapabilirsiniz.





    Hocam bu windows 11 alti versiyonlar icin sanirim..
  • 17-05-2024, 18:10:24
    #16
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu windows 11 alti versiyonlar icin sanirim..
    Windows server da da aynıdır işlem sıralamaları,
    En kötü denetm masasına girip "kullanıcı" "kullanıcılar" diye aratın ve ekleme yapın.

    Hiç bilmiyorsanız aşağıdaki linke göz atın

    https://support.microsoft.com/tr-tr/...20takip%20edin.
  • 18-05-2024, 10:07:57
    #17
    herkes başka cevap vermiş

    Sorununuzun çözümü şu hocam,

    öncelikle windows 10da kullanıcıları açın.

    Daha sonraz uzakmasaüstü seçenğini aktifleştirin.

    Diğer bilgisayarlardan bağlanınca 2. kişiye izin vermez bu windows 10'un kronik sorunu.

    Bu sorunu RDPWRAP ile çözüyoruz, bir nevi windows10'un ayarlarını çoklu kullanıcıya açıyor.

    RDPWARP'ı araştıp yaparsanız sorununuz düzelecektir. Yapamazsanız bana yazabilirsiniz. Anydesk ile hallederim.
  • 18-05-2024, 14:27:15
    #18
    @bayrambayram; https://help.matrix42.com/020_ESM/80...0to%20Disabled.

    buradaki işlemleri denediniz mi hocam?