herkes başka cevap vermiş

Sorununuzun çözümü şu hocam,

öncelikle windows 10da kullanıcıları açın.

Daha sonraz uzakmasaüstü seçenğini aktifleştirin.

Diğer bilgisayarlardan bağlanınca 2. kişiye izin vermez bu windows 10'un kronik sorunu.

Bu sorunu RDPWRAP ile çözüyoruz, bir nevi windows10'un ayarlarını çoklu kullanıcıya açıyor.

RDPWARP'ı araştıp yaparsanız sorununuz düzelecektir. Yapamazsanız bana yazabilirsiniz. Anydesk ile hallederim.