• 22-05-2008, 21:57:48
    #1
    Arkadaşlar ben bir sunucu aldım.sunucunun ftpsi çalışmıyor.

    bağlanmak istediğimde bağlantı kurulamadı diyor.

    adamlar destekde olmuyor.sizce nasıl yapabilirim ftp yi

    plesk panel,ssh yetkimde var.
  • 23-05-2008, 03:11:27
    #3
    sağol webkit,ne hikmetse konudan sonra düzeldi teşekkürler yinede.