Arkadaşlar ben bir sunucu aldım.sunucunun ftpsi çalışmıyor.

bağlanmak istediğimde bağlantı kurulamadı diyor.

adamlar destekde olmuyor.sizce nasıl yapabilirim ftp yi

plesk panel,ssh yetkimde var.