• 10-12-2013, 21:18:12
    #1
    hali hazırda apache kurulu fakat ben nginx kurmak istiyorum. direk nginx kursam sıkıntı yaşar mıyım?

    bi de nginx apache'ye göre iyi midir? yardımcı olursanız sevinirim. sunucuda virtualmin kurulu.
  • 12-12-2013, 19:57:44
    #2
    sikinti yasamasin ama iki ip tanimli degilse ikiside 80i dinlemez dogal olarak

    nginxin iyidir apache kotudur demek ne kadar dogru bilemiyorum. nginxi ne icin kullanican ?
  • 12-12-2013, 20:01:40
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Apache arkasında çalışan proxy nginxin performansa etkisi çok azdır, şu bahsettiğin 1 cpu core lu vps için düşünüyorsan hiç uğraştığına değmez
  • 13-12-2013, 11:57:13
    #4
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apache arkasında çalışan proxy nginxin performansa etkisi çok azdır, şu bahsettiğin 1 cpu core lu vps için düşünüyorsan hiç uğraştığına değmez
    onun için yapmıştım. kurdum. birşeyler yaptım ama tam beceremedim. dün 1 cpu işe yaramaz deyince kapattım bende sunucuyu
  • 18-01-2014, 02:47:49
    #5
    Eğer ram konusunda sıkıntı yaşıyorsan nginx apache'ye göre daha iyidir. Nginx'te CPU Core sayısına göre pool sayısını arttırdığından işlemcinin çekirdek sayısı önemlidir.