hali hazırda apache kurulu fakat ben nginx kurmak istiyorum. direk nginx kursam sıkıntı yaşar mıyım?
bi de nginx apache'ye göre iyi midir? yardımcı olursanız sevinirim. sunucuda virtualmin kurulu.
apache kurulu iken nginx kurmak
4
●903
- 12-12-2013, 19:57:44sikinti yasamasin ama iki ip tanimli degilse ikiside 80i dinlemez dogal olarak

nginxin iyidir apache kotudur demek ne kadar dogru bilemiyorum. nginxi ne icin kullanican ? - 12-12-2013, 20:01:40Apache arkasında çalışan proxy nginxin performansa etkisi çok azdır, şu bahsettiğin 1 cpu core lu vps için düşünüyorsan hiç uğraştığına değmez
- 13-12-2013, 11:57:13onun için yapmıştım. kurdum. birşeyler yaptım ama tam beceremedim. dün 1 cpu işe yaramaz deyince kapattım bende sunucuyuElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2014, 02:47:49Eğer ram konusunda sıkıntı yaşıyorsan nginx apache'ye göre daha iyidir. Nginx'te CPU Core sayısına göre pool sayısını arttırdığından işlemcinin çekirdek sayısı önemlidir.
