hali hazırda apache kurulu fakat ben nginx kurmak istiyorum. direk nginx kursam sıkıntı yaşar mıyım?

bi de nginx apache'ye göre iyi midir? yardımcı olursanız sevinirim. sunucuda virtualmin kurulu.