• 07-01-2008, 20:43:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar.
    Yaklaşık bir hafta önce paylaşımlı hosttan, kiraladığımız servere geçiş yaptık. (Copy an account from another server ...) yolu ile taşıdık.

    Daha sonra domain nslerinide deiştirerek hazırladık.
    Ancak ara sıra siteye erişim problemi yaşıyoruz.
    frmcuk.com şeklinde giremezken, ip/~frmcuk şeklinde girebiliyorum.
    Bu kesinti sadece bende deil diğer arkadaşlarda da aralıklarla yaşanıyormuş.

    Domaini kontrol ettik " http://www.intodns.com/frmcuk.com " adresinden en alttaki kısım kırmızıydı ve uyarı veriyordu. A record felan yazıyordu yani bi hata veriyordu. Sanırım taşıma sırasında dns ayarları bozulmuş. Neyse bunu düzelttik WWW CNAME olarak ayarladık ve yeşile döndü o kırmızı uyarı veren kısımda.

    Ancak 1-2 gün düzelir gibi oldu ama şu anda tekrar kesintiler başladı.

    Acaba bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir?
    Domain'den mi, yoksa serverden mi?
    Serverden kaynakıyor olsaydı ip'den de giriş yapamazdık diye düşünüyordum. Whm'den başka ayarlarmı yapmak gerek? Domain'den kaynaklanıyorsa da ne yapmak lazım :s

    Bilgisi olan arkadaşlar varsa yardım edebilirler mi.?

    Teşekkürler, iyi çalışmalar..
  • 07-01-2008, 20:54:17
    #2
    apache status te

    şu şekilde bir kısım vardır.

    xxx requests currently being processed, xx idle servers.

    Site açılmazken burayı kopyalayıp foruma yazarmısınız.
  • 07-01-2008, 20:57:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Maverick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apache status te

    şu şekilde bir kısım vardır.

    xxx requests currently being processed, xx idle servers.

    Site açılmazken burayı kopyalayıp foruma yazarmısınız.
    Şu anda ben siteye giremiyorum ancak başka giren arkadaşlar var. giremeyenlerde tabii

    3 requests currently being processed, 7 idle workers
    Dediğiniz kısım ?

    Edit:
    Sayfayı yeniledim
    1 requests currently being processed, 9 idle workers
  • 07-01-2008, 22:20:43
    #4
    Giremediğiniz zaman peki sayfayı birkaç kere yenilediğinizde girebiliyormusunuz siteye veya public dns sunucuları kullandığınızda girebiliyormusunuz

    4.2.2.1
    4.2.2.2 yi
  • 07-01-2008, 22:25:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sayfayı bir kaç kere değil, defalarca denememe rağmen giremiyorum.

    public dns'yi de hiç denemedim ama ilk kesintide deneyeceğim. Şu anda açıldı da

    İlgin için teşekkür ettim.
  • 08-01-2008, 14:19:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Maverick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giremediğiniz zaman peki sayfayı birkaç kere yenilediğinizde girebiliyormusunuz siteye veya public dns sunucuları kullandığınızda girebiliyormusunuz

    4.2.2.1
    4.2.2.2 yi
    Bugün deneme fırsatı buldum.
    DNS'leri 4.2.2.1 - 4.2.2.2 yaptığım zaman açıldı. Çözüm nedir acaba?
  • 10-01-2008, 02:03:12
    #7
    çözüm yok telekomun dns server göçmüş