Merhaba arkadaşlar.
Yaklaşık bir hafta önce paylaşımlı hosttan, kiraladığımız servere geçiş yaptık. (Copy an account from another server ...) yolu ile taşıdık.
Daha sonra domain nslerinide deiştirerek hazırladık.
Ancak ara sıra siteye erişim problemi yaşıyoruz.
frmcuk.com şeklinde giremezken, ip/~frmcuk şeklinde girebiliyorum.
Bu kesinti sadece bende deil diğer arkadaşlarda da aralıklarla yaşanıyormuş.
Domaini kontrol ettik " http://www.intodns.com/frmcuk.com " adresinden en alttaki kısım kırmızıydı ve uyarı veriyordu. A record felan yazıyordu yani bi hata veriyordu. Sanırım taşıma sırasında dns ayarları bozulmuş. Neyse bunu düzelttik WWW CNAME olarak ayarladık ve yeşile döndü o kırmızı uyarı veren kısımda.
Ancak 1-2 gün düzelir gibi oldu ama şu anda tekrar kesintiler başladı.
Acaba bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir?
Domain'den mi, yoksa serverden mi?
Serverden kaynakıyor olsaydı ip'den de giriş yapamazdık diye düşünüyordum. Whm'den başka ayarlarmı yapmak gerek? Domain'den kaynaklanıyorsa da ne yapmak lazım :s
Bilgisi olan arkadaşlar varsa yardım edebilirler mi.?
Teşekkürler, iyi çalışmalar..
Yeni Taşıdığımız Sunucuda Erişim Problemi.
6
●737
- 07-01-2008, 20:57:14Üyeliği durdurulduŞu anda ben siteye giremiyorum ancak başka giren arkadaşlar var. giremeyenlerde tabiiMaverick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

3 requests currently being processed, 7 idle workers
Dediğiniz kısım ?
Edit:
Sayfayı yeniledim
1 requests currently being processed, 9 idle workers - 08-01-2008, 14:19:28Üyeliği durdurulduBugün deneme fırsatı buldum.Maverick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DNS'leri 4.2.2.1 - 4.2.2.2 yaptığım zaman açıldı. Çözüm nedir acaba?

