Merhaba arkadaşlar.
Yaklaşık bir hafta önce paylaşımlı hosttan, kiraladığımız servere geçiş yaptık. (Copy an account from another server ...) yolu ile taşıdık.
Daha sonra domain nslerinide deiştirerek hazırladık.
Ancak ara sıra siteye erişim problemi yaşıyoruz.
frmcuk.com şeklinde giremezken, ip/~frmcuk şeklinde girebiliyorum.
Bu kesinti sadece bende deil diğer arkadaşlarda da aralıklarla yaşanıyormuş.
Domaini kontrol ettik "
http://www.intodns.com/frmcuk.com " adresinden en alttaki kısım kırmızıydı ve uyarı veriyordu.
A record felan yazıyordu yani bi hata veriyordu. Sanırım taşıma sırasında dns ayarları bozulmuş. Neyse bunu düzelttik
WWW CNAME olarak ayarladık ve yeşile döndü o kırmızı uyarı veren kısımda.
Ancak 1-2 gün düzelir gibi oldu ama şu anda tekrar kesintiler başladı.
Acaba bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir?
Domain'den mi, yoksa serverden mi?
Serverden kaynakıyor olsaydı ip'den de giriş yapamazdık diye düşünüyordum. Whm'den başka ayarlarmı yapmak gerek? Domain'den kaynaklanıyorsa da ne yapmak lazım :s
Bilgisi olan arkadaşlar varsa yardım edebilirler mi.?
Teşekkürler, iyi çalışmalar..