• 19-03-2022, 11:21:46
    #1
    Dgn içi c7000 veya c3000 şase kullanan varmı? Monitör için ahtapot kablo gerekli.
  • 19-03-2022, 11:44:13
    #2

    Merhaba,

    Aradığınız kablo bu ise Cisco blade sunucu için olan model mevcut. Sanıyorum portları aynı ancak uyumluluk konusunda emin değilim. Araştırırsanız İstanbul'da elimizde sıfır olarak Cisco marka mevcut.
  • 19-03-2022, 11:46:02
    #3
    Turklokasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Merhaba,

    Aradığınız kablo bu ise Cisco blade sunucu için olan model mevcut. Sanıyorum portları aynı ancak uyumluluk konusunda emin değilim. Araştırırsanız İstanbul'da elimizde sıfır olarak Cisco marka mevcut.
    ilginiz için çok teşekkürler evet bu fakat bize orda şuanlık lazım kablo kargoda mevcut zaten
  • 19-03-2022, 13:53:51
    #4
    Merhabalar,

    DGN'ye ticket açarsanız kısa süreli olarak yardımcı olabileceklerini düşünüyorum.
  • 19-03-2022, 15:58:53
    #5
    KAYIZER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    DGN'ye ticket açarsanız kısa süreli olarak yardımcı olabileceklerini düşünüyorum.
    Malesef ellerinde yok oyüzden yardımcı olamıyorlar kabloda yolda fakat kar olaylarından dolayı gecikme yaşandı