KAYIZER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

DGN'ye ticket açarsanız kısa süreli olarak yardımcı olabileceklerini düşünüyorum.
Malesef ellerinde yok oyüzden yardımcı olamıyorlar kabloda yolda fakat kar olaylarından dolayı gecikme yaşandı