Selam arkadaşlar,
DGN'de satılık basic makinesi olan var mı?, çift ethernet girişi olması yeterli. Varsa bugün satın alabilirim. ufak bir makine işimizi görecektir.
İyi pazarlar.
DGN makine ihtiyacı
7
●312
- 18-11-2018, 16:16:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 18-11-2018, 16:26:51Üyeliği durdurulduHocam dgn nedir? Kısaca açıklar mısın?SiriusBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2018, 16:28:08dgn = dgn teknoloji a.ş. bursa'da bir veri merkezinin ismi/ticari markası.
- 18-11-2018, 17:29:55Elimizde R410 mevcut, 2X E5620 işlemcili geri kalan boş. iDrac portu var. Düşünürseniz skype ekleyebilir veya pm atabilirsiniz.SiriusBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi çalışmalar. - 18-11-2018, 21:53:43