Selam arkadaşlar,
DGN'de satılık basic makinesi olan var, çift ethernet girişi olması yeterli. Varsa bugün satın alabilirim. ufak bir makine işimizi görecektir.
İyi pazarlar.
Elimizde R410 mevcut, 2X E5620 işlemcili geri kalan boş. iDrac portu var. Düşünürseniz skype ekleyebilir veya pm atabilirsiniz.
İyi çalışmalar.