Merhaba arkadaşlar.
10 » » Adet 16 Gb 10600R 2.el Ram alınacaktır. ilgilenen arkadaşlar adet ve fiyat belirtip pm atabilirsiniz dönüş yapılacaktır,
iyi forumlar.
[Alınık] 16 Gb 10600R
4
●255
- 15-04-2018, 03:31:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 16-04-2018, 16:05:30Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/server-network-ekipmanlari/1778545-satilik-2x8gb-ecc-ram.html#post1072907616ErmanCogdur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle