ErmanCogdur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar.

10 » » Adet 16 Gb 10600R 2.el Ram alınacaktır. ilgilenen arkadaşlar adet ve fiyat belirtip pm atabilirsiniz dönüş yapılacaktır,

iyi forumlar.
https://www.r10.net/server-network-ekipmanlari/1778545-satilik-2x8gb-ecc-ram.html#post1072907616